5 skrytých příčin, proč vaše nemovitost nenašla nového majitele

14.07.2024

1. Špatná prezentace nemovitosti:

První dojem je klíčový a u nemovitostí to platí dvojnásob. Nekvalitní fotografie, neuklizený a neútulný interiér či nevhodné osvětlení při focení dokáží znechutit i ty nejvážnější zájemce. Investujte do profesionálních fotografií, které ukáží vaši nemovitost v tom nejlepším světle. Věnujte čas úklidu a drobnému vylepšení interiéru, ať už jde o sladění barev, naaranžování dekorací nebo zajištění dostatečného osvětlení.

2. Nedostatečná propagace:

Myslet si, že stačí inzerci vystavit na jednom realitním portálu a zájemci se hned pohrnou, je velký omyl. Klíčem k úspěchu je cílená propagace, která osloví ty pravé kupující. Využijte více realitních portálů, zvažte inzerci v tištěných médiích či na sociálních sítích. Nezapomeňte na propagaci v lokalitě, kde se nemovitost nachází – letáky v okolí, inzerce v místních časopisech apod.

3. Přehnaně vysoká cena:

Nereálné očekávání ohledně ceny nemovitosti může vést k tomu, že se nabídka "zasekne" a zájemci se nebudou ozývat.Cena by měla odpovídat aktuálnímu stavu trhu a reálným možnostem kupujících. Pokud si nejste jisti s určením správné ceny, nechte si vypracovat odborný posudek od realitního makléře.

  1. 4. Neoslovujete reálné zájemce:

    Inzerát by měl být koncipován tak, aby oslovil ty pravé kupující. Zaměřte se na specifika nemovitosti a zdůrazněte její přednosti, které by mohly být pro zájemce atraktivní. Nezapomeňte uvést všechny důležité informace o nemovitosti, jako je rozloha, počet pokojů, vybavení, lokalita atd.

    5. Špatně napsaný inzerát:

    Chybí vám v inzerátu důležité informace? Nebo je popis nemovitosti plný gramatických chyb a překlepů? Takový inzerát na seriózní kupce nezapůsobí dobrým dojmem a spíše je odradí. Věnujte dostatek času napsání poutavého a informativního inzerátu, který zdůrazní přednosti vaší nemovitosti a osloví ty pravé zájemce.

    Vyvarováním se výše uvedených chyb si výrazně zvýšíte šanci na rychlý a bezproblémový prodej nemovitosti za odpovídající cenu. Nezapomeňte, že první dojem je klíčový a že prezentace a propagace hrají v celém procesu prodeje klíčovou roli. Pokud si nejste jisti s některým aspektem prodeje, neváhejte se obrátit na zkušeného realitního makléře,který vám se vším rád pomůže.

    Potřebujete poradit s prodejem nemovitosti? Napište mi! Pro více užitečných informací mě nezapomeňte sledovat také na Instagramu, Facebooku, Linkedinu a YouTube.